Under the Power
While pursuing a common lead, Lu Yi and Yuan Jin Xia cross paths with each other amid a self-imposed race to solve the case. The former is distracted as he hears something that reminds him of his childhood.
Lu Yi and Yuan Jin Xia work things out for the bigger purpose that is to solve the case. As ordered by the emperor, they must travel to Yangzhou for further investigation.
Lu Yi comes across an intriguing piece of information related to Yuan Jin Xia's case.
Yuan Jin Xia and Xie Xiao get off on the wrong foot but ultimately become friends.