Underdogs
Superzeroes
Ryan Reynolds introduces The Superzeros, a team of pathetic animals with unexpected superpowers including indestructibility and superglue slime.
Terrible Parents
The underdogs make unusual parenting choices from feeding their babies poop or laying eggs on a cliff. Are they bad parents or just misunderstood?
Ryan reveals a guide to romance and reproduction, underdog style, forgetting the birds and the bees and rewriting the rule book to finding the one.
Ryan shares the underdogs with the most disgusting solutions, from slimy snot traps to butthole safe rooms, helping them win the game of life.