Unfiltered
Follow cliff diver Rhiannan Iffland in her fourth season. As the sport evolves, new talent is emerging – can she stay on top? She’ll have seven stops in the 2019 season to prove herself.
Renew and reset
Get to know cliff diving star Rhiannan Iffland as she attends a pre-season training camp in China. This brand-new venue gives her a chance to get into her rhythm for the upcoming world series.
Travel for life
Champion Red Bull cliff diver Rhiannan Iffland shares her thoughts on travelling as an elite athlete. Find out what she both loves and dislikes about going around the world by plane and boat.
Rhiannan Iffland has made a home for herself in France over competition season in order to have a base for training. Iffland has won all three events so far this season, but can she keep up the pace?
After standing atop the podium once again this season, Rhiannan Iffland gets the chance to have some fun with the people she loves. But downtime must come to an end for the professional athlete.