Unforgettable Impression
Popular actress Tian Jing Zhi (Esther Yu) and mutant Xue Ling Qiao (Mike D'Angelo) end their tumultuous relationship, with Jing Zhi seeking a normal life. However, she soon discovers she's pregnant, prompting Ling Qiao to secretly move next door to protect her and their unborn child. When a mysterious organization learns of the half-mutant baby, the couple faces potential danger. A follow-up to the 2016 series "My Amazing Boyfriend," this 2019 Chinese drama series was directed by Ding Zi Guang.