Unicorn Academy
When a dark force threatens to destroy Unicorn Island, a brave teen and her five schoolmates must rise up to protect their beloved magical academy.
At Unicorn Academy, regular teen Sophia has a lot to learn about fantastical creatures, but a dark force threatens to return and destroy unicorn magic.
While riding the Skyberry Trail, Wildstar gets spooked by grim magic, sending the group racing to a long-forgotten temple full of mysteries and danger.
Miss Primrose accelerates the students' training by sending them to an advanced obstacle course; however, competition may get in the way.
To learn more about grim magic, Sophia, Ava and Layla sneak into the library after hours to borrow a restricted book that proves to be too powerful.
Eager to decode the message from the Whispering Willows, Sophia skips party planning to visit the Vision Pool, right after promising Ava she wouldn't.