Unikitty
Unikitty, a cat-unicorn hybrid, rules the Unikingdom and has many adventures with her friends. Unikitty's life mission is to rid her kingdom of negativity.
When a giant monster attacks the Unikingdom, the gang have to fight back with Dr Fox's secret weapon: a mega robot.