Unnatural
The Poison With No Name
Two devastated parents bring their case to the UDI Lab, unable to accept that their healthy son's unexpected death was due to coronary heart disease.
The Letter From a Person Wanted To Die
The UDI team finds evidence that there may have been more victims in a group suicide and that one of the victims might have been murdered.
Mikoto agrees to testify as an expert witness in defending a spouse who is accused of murdering his wife.
The UDI team has to figure out who is ultimately to blame when a father, who works long hours in a factory, dies in a motorbike accident.
Mikoto learns an unexpected truth about Nakado; a widower requests the UDI team investigate his wife's cause of death in further detail.
Mikoto and the other members of the UDI team struggle to clear Shoji's name after she wakes up next to a dead man, making her a murder suspect.