Up Next: Bazzi
Bazzi has always felt the pull to perform. He spent his childhood singing for his parents and exploring Detroit-area Guitar Centers, discovering music as a means of expression—and escape. “Getting evicted from place to place when you’re young can make you feel valueless,” he says, “but I never let that beat me down.” At 17, he saved enough money to fly to L.A. and blew away record executives. The end result, “Mine,” is a synth-pop smash that led to his enchanting debut album, Cosmic. Get to know the rising star with our exclusive interview, short film, and music video.
Up Next: Waste No Time
On growing up in small-town Michigan and writing “Mine,” the smash hit that made him one of 2018’s breakout stars.
Brooke Reese and Bazzi
Bazzi sits down for a candid conversation with Beats 1’s Brooke Reese. “Music has always been the destination.”