Up Next: Billie Eilish
Billie Eilish writes songs like fiction, with rich characters, larger-than-life storylines, and fantastic Hollywood endings. Using her exquisite soprano, the Los Angeles native adds shadowy intrigue to classic subjects like first love and fast cars: “I’m biting my nails / I’m too young to go to jail / It’s kinda funny,” she coos on “Bellyache,” a thrilling peek into the mind of a killer. For 15-year-old Eilish, this is just the beginning. See her world with this documentary, interview, and live performance.
Up Next: Where’s My Mind
Filmed in Los Angeles, this documentary includes archival footage and a stunning performance from the rising sensation.
Up Next Session: Billie Eilish
The breakout star performs songs from her debut album, including the viral hit “Ocean Eyes.”
The Los Angeles singer explains how she found her voice in an interview with Beats 1’s Julie Adenuga.