Up Next: Juice WRLD
Growing up in the Chicago suburbs, Jarad Higgins' freestyle rapping echoed through the school hallways. As a teenager, he began recording as Juice WRLD (a nod to the 1992 film starring 2Pac) and set his eyes on stardom. “My biggest fear is not getting to the point I want to,” he says, “but that’s also my biggest strength.” His distinctive take on emo-rap—Auto-Tuned vocals, hints of pop-punk, and beats inspired by Chief Keef and Chicago drill—shines on breakthrough singles “Lucid Dreams” and “All Girls Are the Same." His debut studio mixtape, Goodbye & Good Riddance, delivers woeful lullabies that read like diary entries drawn around heartbreak. Get to know the hip-hop phenom with our exclusive interview and short film.
Zane Lowe and Juice WRLD
In an interview with Beats 1, the singer leaves us stunned after an impromptu freestyle by his battle-rapping alter ego.
Up Next: Feel a Connection
In this exclusive short film, Juice WRLD retraces his steps from "Lucid Dreams" to hip-hop stardom.