Up Next: Khalid
Khalid was still in high school when Kylie Jenner played his song "Location" in her Snapchat. It was a fitting break. His debut album, American Teen, navigates the era of DMs, subtweets, and prom night Ubers with a voice that cracks ever so tenderly. But anecdotes of digital life are simply a lens through which he tells timeless stories—about first loves, fitting in, and finding your place in the world. Explore Khalid’s music, watch an exclusive short film, and check out his interview with Ebro Darden.
Up Next: The Road Never Ends
This documentary short features an interview with the R&B phenom and archival performance footage.
Up Next Session: Khalid
An emotional live session with the R&B singer that includes his breakout hit, “Location”.
The Texas R&B-pop sensation sits down with Ebro Darden in Beats 1’s New York studio.