Up Next: NCT 127
The K-pop boy band NCT 127 functions like a single unit: They perform perfectly synced routines in stylishly coordinated outfits, and eat, sleep and rehearse together in their home city of Seoul. But each of the group’s 10 members has his own story: They come from five different countries (including Japan and China), blend many styles of music and play different roles (Taeyong is the leader while Jungwoo is the class clown). As part of Neo Culture Technology, they’re bringing the sounds of Seoul to the world. Watch their Beats 1 interview and our exclusive short film, and listen to their first studio album, Regular-Irregular.
Brooke Reese and NCT 127
The K-pop group tells Beats 1 host Brooke Reese about representing Seoul to the wider world and what to expect on their first studio album.
In October 2018, K-pop superstars NCT 127 performed for fans in Los Angeles. On a rooftop overlooking the city, they sang their hits “Fire Truck,” “Cherry Bomb,” and “Regular” and showed off their spectacular choreography.