UQ Holder!
The Beauty and the Boy
Tōta is upset at his inability to control magic when all of his friends are able to. Meanwhile, Yukihime is attacked by a bounty hunter.
The gang learns something a secret about Kuromaru that must be kept from Tota; the gang are attacked by an enemy they have previously faced.