Vagrant Queen
A Royal Ass-Kicking
Former queen Elida is cornered by her nemesis. An old friend comes to her aid, delivering big news.
Elida deals with the life she left behind; Isaac and Amae find themselves in risky territory.
The team arrive on Wix to unexpected revelations; betrayal leads to a bloody showdown.
The team must fix their ship while avoiding the dangers of Wix; Lazaro begins his ascent to power.