VIP
A successful career woman with a happy life and wonderful husband receives an anonymous text telling her that her husband is having an affair.
The team welcome a new face and scramble to fill a VIP client's request; Na Jeong-seon receives an anonymous text about her husband and a co-worker.
Lee Hyeon-a gives On Yu-ri a lesson on appearance bias; Jeong-seon questions Park Seong-jun's fidelity before following him to a hotel.
Jeong-seon demands answers from Seong-jun; Song Mi-na becomes overwhelmed with her career aspirations and duties at home.
A fashion influencer takes a gamble while promoting the department store's trunk show; Hyeon-a feels uneasy about her family's finances.
Jeong-seon walks in on Seong-jun and Hyeon-a alone at the office after hours; Mi-na receives a tempting offer for a career jump.
The department store goes to war with a competitor to secure the business of a high-end jewellery brand; Jeong-seon struggles with forgiveness.