Virgins
Strike Out
Sonali wants to break free from her strict Indian upbringing. Deanne searches for her Prince Charming. Alex strikes out trying to pick up his first date in over a decade.
First Base
Deanne's date backfires when she only has eyes for the waiter. A date gets touchy-feely with Alex at tantra speed dating. Sonali's therapist gives her homework to do in bed.
Despite Rhasha's G-rated sexual experience, her fantasies are adults-only. She's ready to turn them into reality and pressure from Deanne's friends pushes her over the edge.
Alex risks all by inviting Andrea to see his true self. Rhasha matches with someone sharing her fetish. Sonali explores intimacy with a surrogate.
Sonali confronts partner over self-touch issues. Alex risks rushing into new romance. Deanne performs nude on stage. Rhasha battles inner struggles for sexual liberation.
Rhasha gives herself permission to experience things at an adult resort. Deanne explores her sexual attraction. Sonali experiences pleasure at the hands of a priestess healer.