Waiting for God
Welcome to Bayview
New boy Tom makes quite an impact on staff and guests when he decides to go on hunger strike until the food is improved.
Diana sets out to cheer Tom up after he has a heart attack and is convinced that death is right around the corner, which makes him suicidal.
The retired residents of the Village attempt to prevent Greta from usurping Jane as matron of the home when the latter decides that she's seen the light and wants to become a nun.
Baines tries to attain power of lawyer over Tom and Diana by deeming them mentally unstable, but a psychiatrist declares Tom and Diana mentally sound despite their outrageous behaviour.