Wakefield
Nikhil Katira is a psychiatric nurse working at Wakefield, a facility perched on the edge of Australia's spectacular Blue Mountains. There's one problem: while his patients are getting better, he's getting worse.
Kareena is confused about her feelings for Nik, and struggles with guilt over a patient who takes her own life.
James returns to Wakefield, and his behaviour presses buttons for Nik, whose mother was suicidal with grief when he was a child.