Warplane Workshop
Dutch pilots fought Hitler's Luftwaffe downing hundreds of aircraft; many joined the RAF but their outdated fighter vanishes; a family of restorers is recreating the Fokker D.XXI featuring rare color footage from a Dutch pilot.
Pilot Taff Smith rescues the wreckage of a Bucker Jungmeister, a relic from Franco's fascist air force; rebuilding it requires long hours and big bills and its resurrection could spark controversy in Spain.