Warriors
Terry Schappert, a US Army Special Forces veteran, examines the weaponry, tactics, and psyche of some of the most famous warriors of all-time, from the Vikings, to the Aztecs, Barbarians, and Samurai.
In 1612 Japan, the legendary Japanese samurai Musashi engage in a climatic battle against his arch rival Kojiro.