Wayne Brady: The Family Remix
An intimate look into Wayne Brady's blended family's personal life, revealing unexpected points of view and values that most people have a hard time understanding.
Wayne and his ex-wife Mandie navigate the addition of someone new to their family but not everyone is on board; Wayne questions his abilities to be a good father.
Lights, camera, action! The Core Four help Maile shoot her music video, but Wayne has difficulty taking a back seat; Maile struggles to overcome her nerves...and Wayne's too!