Waynehead
Share the fun with the Walker family, whose upbeat attitude and unique style make living in New York City without much money more of an adventure than a hardship. From executive producer Damon Wayans (Mo' Money, In Living Color) comes a unique animated series, based on his real-life childhood experiences as a Waynehead.