Weak Hero Class 1
Si-eun is a straight-A student with no friends. He only cares about grades and has no interest in others. Yeong-bin, his classmate, can't stand his coldness and plots to sabotage Si-eun's grades with Beom-seok, a new kid.
While doing volunteer work as punishment for fighting, Si-eun begins to form a bond with new friends, but trouble continues to find him.
After Geum Seong-je crosses the line, Si-eun strikes a deal with Na Baek-jin, leaving Park Hu-min, Hyun-tak and Jun-tae alone in the violent crosshairs.
While hanging out in a karaoke room with his friends, Beom-seok runs into bullies from his previous school. Su-ho then makes them apologise, but Beom-seok isn't happy with Su-ho ordering him around.
Si-eun, Jun-tae and Hyun-tak seek out Hu-min, who has decided to work with Baek-jin to keep the peace; still, Hu-min finds it difficult to comply.