Wedding Season
Katie and Stefan fall for each other at a wedding and begin an affair, despite Katie having a fiancé; two months later, at Katie's wedding, her new husband and his family are murdered; the police think Stefan did it, and he thinks Katie did it.
After Katie is accused of murder on her wedding day, Stefan looks back on how he met the woman he loves.
Katie travels to London to seek answers from Vince, a tailor to the criminal underworld, and finally learns the truth about her secret tragedy and her plan for revenge that she has been working on for ten years.