What Would Ryan Lochte Do?
What Would Ryan Lochte Do... In Washington D.C.?
While on a trip to Washington, D.C., Ryan and his mother bond; Ryan takes a stab at politics.
The Lochte family gets ready for a photo shoot; Ryan makes a decision about his relationship.