Who Is America?
Exploring the diverse individuals, from the infamous to the unknown, across the political and cultural spectrum of America.
Sacha channels America's diverse population, talking to Republicans Roy Moore and Chip Limehouse, rappers Ness Lee and Bone Crusher, and white conservatives.