Whose Line Is It Anyway?
Aisha Tyler hosts another episode of the legendary improv show with regulars Wayne Brady, Ryan Stiles and Colin Mochrie along with guest Jonathan Mangum and a top quality guest in comedian and movie star Tiffany Haddish.
Host Aisha Tyler and the regulars are joined by special guests comic Gary Anthony Williams and actor Lauren Cohan to perform improvised sketches prompted by ideas from the audience.