Wildest Places
Almost a fifth of Australia is covered in dry forest, concentrated mostly along the east coast, with small pockets in the south-west and northern extremities of the country.
As a freestanding continent, Australia is surrounded by two major oceans and five seas. Along the 35,000 kilometres of coastline, the animals that thrive in this liminal space have weird and wonderful rituals to adjust and battle for supremacy.
An insight into the Coral Triangle, with more than three quarters of the planet's coral species, and both the world's smallest and largest fish.