Willie Nelson & Family
The first authorised work exploring the extraordinary life of Willie Nelson traverses the personal and career ups, downs, and in-betweens of one of the world's most beloved musicians, by turns spiritual, dramatic, and playful.
This four-part docuseries delves into the unparalleled career of Willie Nelson, one of the greatest singer-songwriters and guitar players of all time.
Willie leaves for Austin, where the hippie music scene rejuvenates him; he joins Waylon Jennings, sparking a new genre of outlaw country.