Winners & Losers
In Winners and Losers Sophie, Jenny, Frances and Sam juggle the key areas in life – love, work, home, they struggle to strike the perfect balance. But is it ever possible to win on all fronts?
As Frances, Sophie and Bec celebrate their lottery win, Jenny is none too pleased that she missed out. Bec tries to persuade Sophie and Frances to share their winnings, but Jenny's attitude makes the idea a hard sell.
Jenny decide to have a party in honour of Bec and Matt setting a date for their wedding. The party is the first time everyone has been brought together - and there are a few surprises in store.