Wiseguy
After serving an 18-month prison sentence to establish his cover, Vinnie infiltrates the Atlantic City crime empire of Sonny Steelgrave.
A grandstanding prosecutor's public intention to indict a major crime boss endangers Vinnie's cover and the OCB's plans.
The Loose Cannon
Vinnie's girlfriend, a police widow, knows he is a cop; his biggest threat comes from Sonny's unbalanced nephew.
Vinnie risks blowing his cover by going to the police to investigate the death of his prizefighter cousin.
When the local police break up several of Sonny's secret deals, Vinnie must fabricate another informant to keep from being discovered as an undercover agent.
Vinnie tries to avenge his mother's mugging but is devastated that she hasn't forgiven him for his "criminal" existence.