Witness Number 3
After an attack on Jodie's salon, the police increase her flat's defences, strengthening the windows and doors; Jodie gets closer and closer to her contact officer Ivan, but something is not quite right.
Po enters Jodie's home, under orders from the gang. However, after a violent struggle, she locks herself in the panic room as a last line of defence. Her only chance is to try and talk Po down and make a connection with him.
Jodie goes on the run, fearing for her life as both a corrupt cop and the gang are after her; Detective Whelan agrees to take Jodie to a remote cabin, a temporary safe house; Po is on the run from gang boss troops, who know he has messed up.