World on Fire
Harry leads his unit on the route to Dunkirk, and they fight to make it onto the beach and aboard a ship; Grzegorz and Tom also struggle to survive the chaos of the evacuation.
The Nazis have taken Paris in June 1940. Webster and Albert's life in the city they love will never be the same.