Xiao Fang
On the eve of the Spring Festival, Yang Fan Yan (Heidi Wang) returns to her rural hometown after receiving an urgent call from her brother. His daughter, Yang Xiao Fang (Wang Ying Lu), faces a crisis: she is pregnant by her boyfriend, Qi Xiao Wei (Xin Yun Lai), but their families’ failed marriage negotiations have left her future in jeopardy. As rumors swirl and the village's bachelors put their names forward for Xiao Fang’s hand in marriage, Fan Yan finds herself caught in a chaotic web of secrets involving everyone around them. Xiao Fang must also weigh the pressure to marry against her desire for autonomy and decide if she wants to get back together with Xiao Wei, find a different husband, or choose a different path altogether. This drama was adapted from the web novel "Xiao Fang Chu Jia" (Xiao Fang Gets Married) by Yi Bei.