Yeris Room
In a secret hideout where she’s free to let her hair down and have a little fun, Red Velvet’s Yeri has made a cozy little space all her own. Now she’s inviting all her friends to join her in her brand new space to talk about everything from love and friendship, to cooking and crafts, and everything in between. With a lineup of guests that includes TWICE’s Nayeon, bandmate Irene, Super Junior’s Choi Siwon, SHINee’s Key, Sandra Park, and so many more, this fun reality series is sure to make you smile! “Yeri’s Room” is a 2020 reality series collaboratively produced by SkyTV and SM C&C.