You Me Her
Cigarettes and Funions and Crap
Emma and Jack are totally in love but seriously lacking spice, so they end up tangled up with an escort to get the mojo back.
Can You Be Cool?
As Jack, Emma, and Izzy try to put the mother of all weird days behind them, Emma reveals a secret, Izzy finds committing to safe-bet Andy tougher than she thought, and Jack can't shake the feeling that he's gotten them all in over their heads.
Jack, Izzy, and Emma, all together for the first time, agree to keep their relationship a business arrangement. Emma has her first date with Izzy while Jack grows ever more jealous and concerned about how this might affect his possible promotion.
Jack and Emma start to wonder if they're on the same page. Izzy tries to find stability in Andy. After a startling development, Jack and Emma separately try to end things with Izzy, leading to a surprising epiphany.
Izzy, Emma and Jack cope with the real world consequences of their burgeoning alt relationship. As the trio reunite to bolster their collective nerve and take a huge leap, Andy begins to put the pieces together about what Izzy's really been up to.