Young Rock
As Dwayne Johnson runs for president in 2032, he takes a comedic look back at outrageous stories of his youth: his childhood years in the Hawaiian wrestling scene, rebellious high school years in Pennsylvania, and college football years in Miami.
Working The Gimmick
As Dwayne Johnson runs for president in 2032, he reflects on his life that's shaped him into the man he is today, from growing up in a resilient family surrounded by wrestling icons, to navigating rebellious teen years, to playing NCAA football.
On The Road Again
Pennsylvania, 1987: Dwayne pretends he's rich to impress popular girl Karen, but a date to Rocky's wrestling match at the flea market risks exposing the truth; stressed about money, Ata takes on a wealthy new client.
Hawaii, 1982: When wrestlers start dropping out of Lia's Battle Royale, she suspects a rival promoter may be to blame; as Rocky's wrestling career skyrockets, Ata takes a leap of faith to pursue a musical dream.
Miami, 1990: Dwayne looks to crack the starting lineup as a freshman for the famed Miami Hurricanes football team and attract the attention of players, coaches and celebrities. An unexpected incident sends his season and life into turmoil.
Ata's relationship with Dwayne gets tested after she makes a heartbreaking discovery about her son. With Rocky on the road, Ata must take matters into her own hands.
Dewey spends a day with Andre the Giant that neither will ever forget; Lia and Rocky prepare for the huge Island Battle Royale, where more than the title is at stake; in 2032, candidate Johnson reveals his running mate.