Your Honor
A respected judge's son is involved in an accident that leads to a high-stakes game of lies, deceit, and impossible choices.
When his teenage son is involved in a tragic accident, New Orleans Judge Michael Desiato is faced with an impossible decision.
On the anniversary of his wife's death, Michael creates an alibi for Adam; Michael pulls his close friends into the web of deception; Kofi is approached about a job.
Michael uses his power to hide details regarding the accident; Jimmy Baxter and Gina plot their revenge; Lieutenant Nancy Costello grows suspicious; Kofi receives bad advice; Gina strikes a deal for Carlo.
Adam moves from one dangerous liaison to another as tensions escalate; Elizabeth protects her grandson; a family dinner is plagued by secrets and lies.
Michael discovers that someone is blackmailing him; Jimmy and Gina Baxter remain committed to avenging their son's death.
Adam spends time with a dangerous new love interest; Michael searches for his blackmailer; Lee ramps up her involvement in Kofi's case.