Your Summer, My Storm
As high school senior Natsuki Takemiya (Ryusei Fukada) prepares for his university entrance exams, he's hit with several awful situations at the same time: his girlfriend dumps him right before their summer break, and Natsuki's mock exam results are pitifully poor. To try and help him out, Natsuki's sister arranges for her boyfriend Sota Kobayakawa (Hidaka Ukisho) to tutor him. Initially, Natsuki finds Sota's cheerful attitude annoying, but Sota's earnest warmth and casual affection gradually start to grow on him. However, Natsuki starts to develop a crush on Sota, which stirs up plenty of inconveniently-timed turmoil. Despite his best efforts to push his feelings down, Natsuki can't seem to completely deny his growing attraction to Sota. No matter what happens, this summer will be one that Natsuki will never forget.