Zenshu
First Stroke
An up-and-coming anime director, Natsuko Hirose, is busy trying to storyboard a rom-com themed feature film, but because she's never experienced first love, she can't seem to progress with her storyboards.
Natsuko notices that Memmeln is acting strange; the movie has a scene with Memmeln that's a mystery even to fans, so Natsuko tails her.
Destiny asks the Nine Soldiers to bring food to some orphans and they run into a former Nine Soldier, Justice.