Angel Has Fallen
Two years after the last incident, U.S. Vice President Alan Trump has become the current president, and Mike Banning has his own family and is about to be appointed as the director of the Secret Service. Mike Benning, who appeared to have had a good family career, was arrested after being attacked after being assassinated. This time, he must not only protect the safety of the president, but also prove his innocence.