Christopher Robin
In this heartwarming tale from Disney, Christopher Robin, the boy who had countless adventures in the Hundred Acre Wood, has grown up and lost his way. Now it’s up to his spirited and lovable stuffed animals, Winnie The Pooh, Tigger, Piglet, and the rest of the gang, to rekindle their friendship and remind him of endless days of childlike wonder and make-believe.