Distorted
Lauren (Christina Ricci) and her husband Russel (Brendan Fletcher) move into The Pinnacle, a luxury high-rise boasting the latest design features and integrated security systems. While the couple settles into their new high-tech home, Lauren experiences a devastating delusional episode which she blames as a symptom of her bipolar disorder. It is not until Lauren is exposed to Vernon (John Cusack) an investigative journalist with an interest in cyber conspiracies, that she begins to suspect The Pinnacle may be using state-of-the-art control systems to subliminally brainwash its residents. Pitted against her friends, her psychologist and her husband, Lauren sets out on a dangerous fight to uncover the truth. This film contains a sequence of flashing lights which might affect customers who are susceptible to photosensitive epilepsy.