Hard Night Falling
A criminal mastermind has come up with a plot to steal a fortune from the Rossini family villa during a party hosted by them. Unbeknownst to him and his crew, one of Rossini's guests is a highly trained foreign operative who will fight to the death to save the hostages and his family.