Inner Worlds, Outer Worlds
There is one vibratory field that connects all things. It has been called Akasha, Logos, the primordial OM, the music of the spheres, the Higgs field, dark energy, and a thousand other names throughout history. It is the same field of energy that saints, Buddhas, yogis, mystics, priests, shamans and seers have observed by looking within themselves. It is the common link between all religions, and the link between our inner worlds and our outer worlds.