Moscow Never Sleeps
'Moscow Never Sleeps' is a multi-narrative drama which captures the kinetic energy of the Russian capital in a provocative statement on Putin's Russia. The film dives headlong into the volatile intersections of contemporary Moscow and the intimate lives of five people: An entrepreneur whose business empire comes under siege by powerful bureaucrats, a teenage girl mired in the misery of a broken home, A young man forced to chose between his girlfriend and his grandmother; a beautiful singer torn apart by the pursuit of two men and an ailing film star who gets embroiled in a bizarre kidnapping. Over the course of one day, their lives will change forever.