Of Shark And Man
"Of Shark and Man" is a ground breaking film about one man's journey to get closer than anyone thought possible, to the world's biggest Bull Sharks and tell the incredible untold story of Shark Reef in Fiji, one of the greatest marine conservation successes of all time. A love letter to the world's most feared predator, in which the shark is the hero.