On the Road
After the death of his father, Sal Paradise (Sam Riley), an aspiring New York writer, meets Dean Moriarty (Garrett Hedlund), a young and dangerously seductive ex-con. They hit it off immediately. Determined not to get trapped in a narrow life, the two friends burn their bridges and hit the road: thirsting for freedom, they discover the world, others and themselves. On The Road, the long awaited, quintessential road movie and vibrant song of freedom from acclaimed director Walter Salles, based on the generation defining novel by Jack Kerouac.