Part-time princess
In the enchanting "castles valley," the actress Matilda plays the role of the princess in medieval plays. She goes out with two men at the same time, a sexy photographer, Pietro, and a real goofy aristocrat, the prince Andrea. After finding out that she is pregnant, Matilda pretends to be a real princess and moves into Andrea's castle, but her other boyfriend doesn't give up on her.