Pay the Ghost
Almost a year after his young son disappeared while by his side on Halloween night in New York City, Mike (Nicolas Cage) is alone and haunted by terrifying visions of his son. Desperate but determined not to let go he researches all the cases of missing children in the city and comes to a horrifying conclusion. After bombarding the detective in charge of the case with his crazy-sounding theories he finally reunites with his estranged wife (Sarah Wayne Callies) and explains to her what he now believes. That every Halloween a vengeful ghost surfaces to abduct three children and if they don't recover their son within a short window of time on All Hallows Eve, he will be lost to the spirit world forever.